Beztłuszczyku.pl

TWÓJ KOSZYK


koszyk jest pusty.

Fakty o odchudzaniu

Email Drukuj PDF

1.Diety oparte na drastycznym ograniczaniu ilości spożywanych kalorii, tzw. diety głodówkowe (po ich zakończeniu) najczęściej prowadzą do powstania efektu "jo-jo". Dzieje się tak, ponieważ dostarczamy organizmowi w zredukowanym pożywieniu, jeszcze mniej cennych wartości odżywczych i witamin, co w rezultacie prowadzi do "wygłodzenia" organizmu. Objawia się to zwiększonym łaknieniem i tym samym do "nadrobienia" często z nawiązką z trudem utraconych kilogramów.

2.Zwykła redukcja kalorii, bez odpowiedniego zbilansowania diety (pod katem zawartości witamin itp.), w dłuższym okresie czasu, spowoduje takie same skutki jak głodówka, tylko będzie to dłuższy proces. Niezwykle trudno w zredukowanej liście pokarmów zapewnić naszemu organizmowi wszystkich niezbędnych wartości odżywczych i i witamin, będących podstawą powodzenia jakiejkolwiek diety i trwałości jej efektów.

3.Odchudzanie poprzez zwiększenie ilości spalanych kalorii np. w wyniku ćwiczeń, biegania itp. Może być prawdziwie skuteczne, jeśli jest połączone z dostarczeniem organizmowi optymalnej ilości białka i protein, które są podstawą wszelkich procesów metabolicznych w organizmie, w ilości adekwatnej do poniesionego wysiłku. W przeciwnym wypadku samo ćwiczenie (2-3 razy w tygodniu po 1-2 godzin) doprowadzi do zwiększonego łaknienia i spożywania większej ilości kalorii (niekoniecznie tych najwartościowszych). Nie spowoduje to schudnięcia albo efekt ten będzie znikomy.

 
4.Logiczne jest, iż aby schudnąć potrzebna jest optymalna redukcja ilości spożywanych kalorii, ale aby efekt odchudzania był wynikiem naturalnego, w pełni zdrowego i bezpiecznego procesu metabolicznego, niezbędne jest dostarczenie w niewielkiej ilości kalorii wszystkich potrzebnych mu do życia wartości odżywczych i witamin, białek i protein. Opracowywanie takiej diety jest niezwykle czasochłonne i w sposób uzasadniony szybko zniechęca do dalszej kontynuacji. Spożywanie koktajlu proteinowego (niewielka ilość kalorii- wszystkie niezbędne wartości odżywcze) to skuteczny, wygodny i bardzo zdrowy (w każdym wieku i w każdym stanie zdrowia) sposób na trwałe rezultaty w odchudzaniu.

5. Odchudzanie bez dostarczania organizmowi kompleksu najlepiej przyswajalnych witamin, białek i minerałów, jest najczęściej przyczyna pogorszenia wyglądu skóry, osłabienia włosów, wzroku, obniżenia naturalnej odporności organizmu. Objawia się to (oprócz widocznych efektów wizualnych) zwiększoną sennością, częstszymi infekcjami uczuciem szybszego męczenia się, zmniejszona energia życiową, apatia a nawet depresją.

6. Diety polegające na zmniejszaniu ilości spożywanych kalorii bardzo niekorzystnie wpływają na nasze zdrowie i kondycje psychofizyczna, dlatego przy większości diet istnieją liczne przeciwwskazania odnoszące się do wieku, stanu zdrowia itp. W przeciwieństwie do diety Herbalife, która jest całkowicie bezpieczna dla wyżej wymienionych grup osób, nie zawsze jesteśmy w stanie na podstawie obiektywnych opinii specjalistów (Herbalife ma odpowiedzialną za to Rade Naukowo-Medyczną, a oprócz tego niezależne badania przeprowadzane na produktach przez lekarzy w każdym kraju, gdzie sprzedawany jest Herbalife, potwierdzają fakty o bezpieczeństwie i wysokiej jakości produktów) ocenić czy dana dieta będzie dobra dla nastolatki, mamy, czy starszej, cierpiącej na schorzenia babci.


JAK SCHUDNĄĆ?

1.Utrata wagi

Jeśli chcesz schudnąć zastąp 2 posiłki dziennie, smacznymi koktajlami proteinowymi Herbalife, przyjmuj tabletki błonnikowo - dietetyczne, pij herbatkę spalającą zbędny tłuszcz Thermojetics i dodatkowo przyjmuj witaminy i minerały Herbalife. Dzięki temu schudniesz od 3-6 kg w miesiącu, bez uczucia głodu, ciągłego kontrolowania ilości spożywanych kalorii, całkowicie zdrowo i bezpiecznie. Konieczne jest, aby przyjmowany błonnik (1 godzinę przed każdym posiłkiem tj 3 razy dziennie) popijany był co najmniej 1,5 szklanka wody nie gazowanej około 45-60 minut przed posiłkami. Przestrzeganie tych zasad gwarantuje trwały rezultat- pożądana utrata wagi.

.
2.W celu utrzymania wagi
Jeśli chcesz utrzymać uzyskana wagę zastąp 1 posiłek dziennie smacznym koktajlami proteinowymi Herbalife, przyjmuj tabletki błonnikowo - dietetyczne, i spożywaj 2 normalne posiłki dziennie. Konieczne jest, aby przyjmowany błonnik (1 godzinę przed każdym posiłkiem tj 3 razy dziennie) popijany był co najmniej 1,5 szklanka wody nie gazowanej około 45-60 minut przed posiłkami. Przestrzeganie tych zasad gwarantuje trwały rezultat- utrzymanie wagi i masy mięśniowej.
 

BMI

Wzrost

Waga